Friday, 12 October 2012

Tolonglah -.-


Tolonglah weyh . Serius aku menyampah budak lelaki kebudak - budakan ! And terus terang lah weyh aku harap sgt yg kau baca blog aku nie *M I . Aku tahu kau suka aku :) tapi aku anggap kau mcm kawan je laaaaaaaaah ! Tak lebih daripada tu >< tolong lah faham ! Aku tak suka kau sbb kau nie CHILDISH , BAJET BAGUS , SUKA JERIT-2 , LARI SANA SINI . And tolong lah aku rimas kalau org yg aku tak suka asyik tgk aku je . ERR -.- * M I harap kau faham . Maaf aku mmg suka terus terang ! Kau kena tahu yg aku masih sayang kan NH :) Oh lagi satu jgn lah beri kan harapan setinggi gunung kinabalu k ? Aku tetap anggap kau mcm kawan biasa jeee . AKU TAK SUKA KAN KAU -.- 

No comments:

Post a Comment