Wednesday, 24 October 2012

Life must go on :')


Hidup mesti diteruskan . Hmm aku nak lupakan kau . Nak lupakan pasal kenangan kita berdua -,- Mest lupakan kau . Dan aku harap kau dpt cari perempuan yg lebih baik daripada aku ;) Aku minta maaf , walaupun aku takde buat salah dgn kau . Hahaha ' itu kau yg cakap ' Aku tak nak bercinta buat masa skrg nie --' kalau bercinta pun dpt ape ? dpt sakit hati , menangis mcm org kehilangan anak , kena topup selalu -,- Better jadi single mingle ^^ Hahaha #TeamSingle :) Dan aku tahu kau mesti dah lupakan aku kan ? Haha k aku terima :') ' Lelaki kalau nak sesuatu tuh sampai kelubang cacing dia org caring kan ? Tapi bila dah dpt -.- dia orang buat kita nie mcm sampah ' Betul tak ? Nad tak ckp semua lelaki k . Maybe ade setengah baik :) Hee , kbai semua :*

No comments:

Post a Comment