Monday, 1 October 2012

Asma ? Oh nooooooo !


Asalamualaikum , hey :') senyum org sakit mcm nie hal . Ibu Nad ade ckp Nad kemungkinan dpt asma . Hmm , tak pasti . Mungkin Nad kat dunia nie dah tak lama kan ? Maybe :) Beberapa hari yg lepas Nad sakit dada , demam , pening , batuk . Adakah ini tanda-2 Nad akan dpt asma ? Ke asma nie mmg dari kecil ? Hmm , Ibu ade ckp masa Nad kecik Nad asma . Hmm mungkin nie kali terakhir Nad update blog nie kan . Mane tahu :'( ajal dan maut di tangan tuhan . Hye , bukan salah sesiapa pun salah Nad . Nad yg tak nak mkn ubat >< Nad tak mintak pun untuk dpt asma nie . Doakan Nad k ? Maaf kalau Nad ade buat salah dgn korang-2 yg baca blog nie kan . Hye I'm sorry . Sekali lagi please korang tlg doakan untuk Nad supaya cepat sembuh dan Hey ! Nad tak tahan dgn batuk nie !? Err ><


* Kepada NH . Hey I'm still in love with you ^^ Hope kau baca blog nie . Kita selalu terserempak kan ? Maaf aku sombong dgn kau . Aku terpaksa :') Tapi percaya lah aku akan selalu sayang engkau . Maaf terlalu gedik blog nie . Nie mmg sifat setiap perempuan ^^ NH doa kan Nad k ? Thankyouuuu :*

No comments:

Post a Comment